lauantai 29. maaliskuuta 2014

Kysymyspostaus osa.3

Minkä kokoinen jalka sulla on? 38

Kuinka kauan sulla menee meikkaamiseen aamuisin? N. 15min

Vietätkö ikinä meikittömiä päiviä? Kyllä

 Voisitko postata useammin? Postaan niin usein kuin ehin :)

Mikä on ollut rankinta aikaa sun elämässä? No varmaa just tän hetkinen elämä..

Oletko hetero/bi/lesbo? Hetero

Käyttäisitkö mieluummin loppuelämäsi pelkkiä mustia vai pelkkiä valkoisia vaatteita? Mustia

Olisitko mieluummin maailman kaunein vai maailman viisain? Maailman kaunein :D

Millon teet huonepostauksen? Ensviikolla :)

Hamppari vai pizza? Pizza

Pulla vai kroisantti? Pulla

Oletko huulirasva friikki? Ehkä vähän :D

Mitä teet jos et keksi mitään tekemistä? Oon kännykällä, katon tveet, meen ulos tai oon koirien kanssa.

Laulatko suihkussa? Joo :D

Haluutko joskus tatuoinnin? monta, minne? Haluan ! Joku 2-4? Ranteeseen, niskaan ja nilkkaan ainakin. 

 Ootko koskaa viillellyt? En.

Oletko neitsyt? Olen.

Ootko koskaan ollut poliisien kanssa tekemisissä? En ole.

Aiotko ajaa heti kun täytät 18 autokortin? Varmaan joo.

       Ask, facebook, twitter, whatsapp, kik, instagram, snapchat. Missä noissa sulla on tili ?             Mulla on kaikki muut, paitsi twitter.

Onko sulla syömishäiriö? Ei ole.

Ootko ikinä pyörtynyt? Olen

Missä asut? Askolassa

Rasvaatko itteesi usein? Joka ilta

Ootko siisti vai sotkuinen ihminen? Riippuu tilanteesta

Mihin maihin haluaisit matkustaa? Australiaan, Amerikkaan, Brasiliaan, Singaporeen, Iso-Britanniaan, Italiaan, Maltalle ja Malediiveille ainakin.

   
  Hyvää viikonloppua ! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti