tiistai 29. heinäkuuta 2014

Diipa Daapa


Moikka taas!

Päätin tulla nyt postailemaan teille pitkästä aikaa! Pahoittelut,  että mun postailu tahti on ollut todella hidasta. Lupaan nyt yrittää vähän skarpata! Mielestäni hyvä postaus tahti mulle olisi noin 2-3 kertaa viikossa,  riippuen siitä kuinka paljon saan noita postaus ideoita. Mulla nimittäin alkaa loppumaan ideat! :D Joudutte kuitenkin vielä odottamaan sitä, että alan postaamaan "kunnolla", sillä kohta alkaa lukio ja aion panostaa siihen alusta asti täysillä! Eli voi olla ettette kuule musta nyt vähään aikaan täällä blogin puolella. 

Mulla on teille myös uutisia, mistä puhun seuraavassa postauksessa enemmän, koska asiat on vielä hieman kesken.

Oltiin eilen Särkänniemessä, missä oli ihan sairaan kivaa!!! Uskalsin myös kohdata pelkoni siellä, nimittäin trombin (se missä maataan mahallaan).
Kuvia eiliseltä mulla ei ole kuin yksi, minkä otin kännykällä koska keskityin käymään laitteissa pelkästään kuvaamisen sijasta.

Eipä mulla tässä muuta asiaa ollut. Hyvää illanjatkoa!  :)

- Noora  xoxo

8 kommenttia :