perjantai 26. kesäkuuta 2015

Elämä ei aina mene niinkuin on suunnitellut

Moikka!

Osa varmaan ihmettelee, kun ei ole ostos-postausta kuulunut. Syy siihen on, se että kun aloin keskiviikkona etsimään kaikkia ostoksia mitä ajattelin teille näyttää, huomasin että mulla ei ollut kameraa, olin unohtanut sen muualle! Argh!! Enkä viitsiny sitten kännykällä alkaa niitä kuvaileen, olis menny jotenkin liian vaikeeks yms.. mutta sellanen on kuitenkin tulossa!

Itse tämän postauksen aiheeseen. Mulla on tässä parin päivän aikana tullut muutama iso asia "sulateltavaksi". Niistä en vielä sen kummemmin kerro, kuulette sitten kun oon itse ensin saanut sulateltua ja hyväksyttyä kaiken. Siihen menee kyllä tovi enkä valitettavasti pidä näistä muutoksista/haasteista, mutta minkäs teet. Elämä ei mene aina niinkuin haluaisi tai niinkuin on suunnitellut, se pitää vaan hyväksyä ja oppia elämään asioiden kanssa, vaikka ne eivät olisikaan mieluisia. Kerron asian jo nyt, koska se voi vaikuttaa siihen, miten ja milloin päivittelen tätä blogia mutta ainakin kerran viikossa kirjoitan jotakin.

Kesälomaa on noin 8 viikkoa jäljellä mikä tuntuu ihanalta, ehtii tekemään vielä vaikka mitä! Tuntuu jotenkin siltä etten ole saanut aikaseksi tehdä vielä oikein mitään "kunnollista" mutta eiköhän asia korjaannu vielä loman aikana.

Lopuksi kiitän taas kommenteista joita mulle on tullut viime postauksen myötä, mutta ongelmista johtuen en pysty niitäkään julkaisemaan, pahoittelut! Yritä saada selvitettyä mahdollisimman pian, mistä vika johtuu.

Hyvää yötä kaikille! <3 p="">

1 kommentti :