tiistai 23. kesäkuuta 2015

Vihdoin kesä

Mun täytyy taas alottaa postaus pyytämällä anteeks..! Kuten huomaatte, en oo postannut yhtään mitään 4 kuukauteen. Oon pahoillani siitä. Keväällä oli hirveesti asioita mitä piti muistaa ja jaksaa tehdä, etenkin koulussa ja rehellisesti sanottuna ei hirveesti kiinnostanu tänne mitään myöskään päivittää. Enkä oo viitsinyt tulla vaan selittelemään miten kiireistä ja tylsää mun elämä oli maalis-toukokuun ajan. No anyways, nyt on kesäloma ja aikaa & innostusta tehä vaikka mitä, myös täällä blogin puolella.

En jostain syystä oo pystynyt julkasemaan teijän laittamia kommentteja, joten pahoittelut siitä(kin). Oon kuitenkin tosi kiitollinen ja happy siitä, kuinka paljon annatte palautetta ja nimenomaan positiivista! Ihmettelen, miten jaksatte vieläkin seurailla mun blogia, vaikka mun päivitys tahti on 4 kuukauden välein. :D Mutta nyt siihen tulee muutos. Ajattelin tehdä heti huomenna ostos-postausta. Oon tässä viime aikoina ostellu vaikka mitä ja haluun jakaa ne myös teille. (Kunhan saan ensiksi aikaseks kuvattua ne) :D 

Kello on kohta yks ja ajatus ei kulje enää yhtään, joten ehkä on parempi painua pehkuihin, jos vaikka jaksais nousta aamulla ennen kahtatoista ja sais jotain aikaseks! 
Huomiseen, öitä! <3 div="">


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti